HR “Akadémia” – Vállalatoknak
Coaching szemléletű tréning (2*3h ONLINE vagy egész napos 10-18h SZEMÉLYES)
Vízió: felvérteződés a „váratlan” helyzetekre vagy elköteleződés az ’ethic of care’ irányában; mindenképpen egyfajta tudatos rálátás és személyes kapcsolódás a témához
Átfogó képet kapsz erről a keveset emlegetett, ámde annál fontosabb témáról. Felkészülten, kellő empátiával és körültekintéssel leszel képes egy ilyen tárgyú panasszal foglalkozni. Tudni fogod, hogy milyen elvárasoknak kell megfelelnie a munkáltatónak, mit érdemes tennie, és azt is, hova fordulhattok támogatásért. Tippeket és inspirációt kapsz arra, miért érdemes és kifizetődő a zaklatás témájáról kommunikálni, párbeszédet indítani a munkatársak körében.
Témák:
- Jogi keretek (definíciók, anyagi és eljárásjogi szabályok, intézmények), jogesetek
- Good practise a megelőzéshez, empowering
- Egy elég jó kivizsgálás alapjai, avagy a panaszkezelés mestersége
- Az elég jó szabályzatok tartalmi és alaki ismérvei
- Zaklatásos szituációk, mint önálló rendszerek; a zaklatás köre
Mikor? Kiknek?
Vállalati HR szakembereknek, HR képzésben résztvevőknek