HR “Akadémia” – Vállalatoknak

Coaching szemléletű tréning (2*3h ONLINE vagy egész napos 10-18h SZEMÉLYES)

Vízió: felvérteződés a „váratlan” helyzetekre vagy elköteleződés az ’ethic of care’ irányában; mindenképpen egyfajta tudatos rálátás és személyes kapcsolódás a témához

Átfogó képet kapsz erről a keveset emlegetett, ámde annál fontosabb témáról. Felkészülten, kellő empátiával és körültekintéssel leszel képes egy ilyen tárgyú panasszal foglalkozni. Tudni fogod, hogy milyen elvárasoknak kell megfelelnie a munkáltatónak, mit érdemes tennie, és azt is, hova fordulhattok támogatásért. Tippeket és inspirációt kapsz arra, miért érdemes és kifizetődő a zaklatás témájáról kommunikálni, párbeszédet indítani a munkatársak körében.

Témák:

  • Jogi keretek (definíciók, anyagi és eljárásjogi szabályok, intézmények), jogesetek
  • Good practise a megelőzéshez, empowering
  • Egy elég jó kivizsgálás alapjai, avagy a panaszkezelés mestersége
  • Az elég jó szabályzatok tartalmi és alaki ismérvei
  • Zaklatásos szituációk, mint önálló rendszerek; a zaklatás köre

Mikor? Kiknek?

Vállalati HR szakembereknek, HR képzésben résztvevőknek